FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy jako sprzedawca odpowiadam za obsługę klientów?

    Tak. Vendora daje Ci narzędzia do komunikacji z klientem, ale udzielenie informacji o produktach, dostawie, zwrotach, czy rozpatrzenie reklamacji leży po Twojej stronie.

  • Kiedy otrzymam zapłatę za produkty opłacone leasingiem?

    Nasza umowa przewiduje opłacenie Twojej faktury w ciągu 14 dni roboczych.

  • Do kogo mam się zwrócić w przypadku problemów z obsługą platformy?

    W przypadku problemów skontaktuj się z działem supportu przez formularz dostępny tutaj.

  • Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

    W większości przypadków możesz odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przez Ciebie produktów. Pamiętaj, że to prawo przysługuje klientowi będącemu konsumentem i nie dotyczy niektórych produktów cyfrowych. Aby zwrócić produkt, skorzystaj z funkcji Kontakt ze sprzedawcą przy zamówieniu w panelu użytkownika. Koszt zwrotu (odesłania produktu) ponosi klient, chyba, że sprzedawca ustalił inaczej.

  • Jak mogę zgłosić reklamację do zakupionego towaru?

    Reklamacji dokonasz bezpośrednio u sprzedawcy, od którego kupiłeś produkt. Aby skontaktować się ze sprzedawcą, skorzystaj z funkcji Kontakt ze sprzedawcą przy zamówieniu w panelu użytkownika.

  • Jak działa nasz leasing?

    Finansującym leasing jest EFL S.A. Leasing jest dostępny dla wybranych produktów i tylko dla Klientów biznesowych.

    1. Złóż zamówienie ze sposobem płatności "Leasing EFL" i wypełnij formularz leasingowy.

    2. Oczekuj na kontakt doradcy EFL S.A., z którym ustalisz warunki leasingowe.

    3. Gdy umowa zostanie podpisana, a wpłata początkowa zaksiegowana, dostawca wyśle zamowiony towar.

  • Czy muszę założyć konto, aby dokonać zakupu?

    Tak. Niezależnie od preferowanej formy płatności, aby sfinalizować zakup, musisz posiadać konto na platfomie. Jeżeli chcesz założyć konto kliknij tutaj.

  • Co oznaczają statusy mojego zamówienia?

    Każde zamówienie oznaczone jest odpowiednim statusem. Statusy zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie. Oznaczają one:

    Oczekuje na opłacenie – zamówienie oczekuje na płatność

    Opłacone – zamówienie opłacone i oczekuje na wysyłkę

    Sprzedaż zakończona – zamówienie zostało wysłane

    Zamknięte – zamówienie zostało zwrócone w całości lub częściowo

    Anulowane – zamówienie zostało anulowane

    Oczekiwanie na uzupełnienie formularza - formularz leasingowy nie został jeszcze wypełniony i wysłany

    Wysłano zgłoszenie - formularz leasingowy został wypełniony i wysłany

    Oferta w przygotowaniu - wniosek leasingowy jest weryfikowany przez doradcę

    Decyzja pozytywna - leasing został przyznany

    Decyzja warunkowo pozytywna - leasing został warunkowo przyznany

    Wniosek odrzucony - leasing nie został przyznany

    Oczekiwanie na podpis umowy i wpłatę początkową - umowa leasingowa oczekuje na podpisanie i wpłatę początkową

    Umowa leasingowa zawarta - umowa leasingowa została podpisana

  • Jak rozpoznam czy produkt jest nowy czy używany?

    Na Vendorze produkty dzielimy na:

    Nowe – przedmiot jest fabrycznie nowy i zapakowany, nie był używany ani otwierany.

    Używane – przedmiot był wcześniej używany lub rozpakowany z oryginalnego opakowania. Może, choć nie musi, nosić śladów zużycia. Informacji o dokładnym stanie należy szukać w opisie produktu lub u sprzedawcy.

    Poleasingowe – przedmiot był używany przez czas określony w umowie leasingowej, a następnie nie został wykupiony po jej zakończeniu. Informacji o dokładnym stanie należy szukać w opisie produktu lub u sprzedawcy.

  • Gdzie znajdę fakturę VAT za moje zamówienie? Co mam zrobić, jeżeli zauważyłem błąd?

    Fakturę VAT otrzymasz na adres e-mail podany przy złożeniu zamówienia. Jeżeli jej nie otrzymałeś, zgubiłeś lub zauważyłeś na niej błąd, skorzystaj z funkcji "Kontakt ze sprzedawcą" przy zamówieniu w panelu użytkownika.

  • Gdzie mogę złożyć reklamację?

    Reklamację możesz zgłosić:

    • na piśmie – na adres Europejski Fundusz Leasingowy S.A., 54-202 Wrocław, ul. Legnicka 48 bud. C-D,

    • wiadomością e-mail – na adres: bok@vendora.pl,

    • ustnie – telefonicznie na numer telefonu +48 691 490 065,

    • przez formularz kontaktowy za pośrednictwem Profilu – gdy posiadasz Profil.

  • Gdzie mogę złożyć skargę?

    Elektroniczną skargę możesz skierować poprzez:

    • wysłanie drogą elektroniczną wiadomości za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego w Serwisie tutaj

    • wysłanie wiadomości e-mail – na adres bok@vendora.pl.

  • Jak mogę złożyć wniosek o odblokowanie konta?

    Możesz w każdej chwili złożyć wniosek o odblokowanie konta:

    • wysyłając e-mail: bok@vendora.pl,

    • pisemnie na adres: Europejski Fundusz Leasingowy S.A., 54-202 Wrocław, ul. Legnicka 48 bud. C-D. 

  • Gdzie znajdę informacje o rozstrzyganiu sporów na drodze pozasądowej?

    Informacje o rozstrzyganiu sporów na drodze pozasądowej znajdziesz na platformie ODR (European Online Dispute Resolution platform). Platforma ODR jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

  • Gdzie znajdę Ogólne Warunki Umowy Leasingowej (OWUL)?

    Ogólne Warunki Umowy Leasingowej znajdziesz tutaj.

Szybka wysyłka

Bezpieczny i szybki sposób doręczenia

Gwarancja

Sprzęt z oryginalną gwarancją producenta

Łatwy zwrot

W ciągu 14 dni od zakupu

Ustawienia prywatności